tirsdag 10. desember 2019

To julekort

Endelig ferdig med eksamen! Jeg hadde muntlig eksamen i går, og skulle bruke dagen i dag til å kose meg med å lage kort, for jeg er så heldig å ha fått en stor bestilling. Jeg virkelig koste meg med te, snop fra julekalender og outlander på ipad mens jeg scrappet.

Jeg fikk laget to kort, før jeg måtte gå og legge meg på sofaen, etter massiv svimling!
Kortet med glasskule har ark og tekst fra Papirdesign. Bakgrunnen i kula er laget med distress Oxide.

De nysgjerrige snømennene kikker ned på en tekst fra Papirdesign. Arket er fra det rikholdige lageret mitt, og er fra Gammaldags Jul fra Maja Design, og heter tradtion. 
Jeg håper på en bedre dag i morgen! For jeg skal virkelig nyte juleferien min! Og huset bærer litt preg av at jeg har drevet med eksamen i to måneder. 

Ingen kommentarer: