torsdag 19. desember 2019

Fem julekort

Jeg trodde jeg var ferdig med julekort, men fikk brått bestilling på flere. Så i kveld heiv jeg meg rundt og laget 5 julekort. Veldig greit å ha noen mitov liggende klare, ferdig fargelagt. Da går det litt fortere enn om jeg må gjøre alt. Så nå må jeg nok snart fargelegge mer igjen, så gøy!
Det første kortet er laget med James, fra Lily of the Valley, og han er fargelagt med Copics. Tekstdies fra Papirdesign, og det tror jeg arket er også. 
Andre kortet har tekstdies fra Papirdesign. Jeg bruker mye rester av juleark, og er ikke helt sikker på om dette kan være fra Maja Design. 

Kveldens tredje kort har motiv fra Mo Manning, fargelagt med Copics. Arkene mener jeg er fra Maja Design og Kort og godt, men jeg er ikke helt sikker. Diesen er i alle fall fra Papirdesign. 
Fjerde kort er med min favoritt snømann! Arkene tror jeg er fra Papirdesign og Kort og godt. Teksten er fra Papirdesign. 
Kveldens siste kort har hjemmelaget bakgrunn på globen med distress oxide. Arket er veldig gammelt, sikkert noen av de første jeg kjøpte! Det kommer fra Stemma. Teksten er fra Papirdesign. 

Ingen kommentarer: