tirsdag 3. mars 2020

Bursdagskort

Noen ganger dukker det opp personer som man bare har lyst til å lage et kort til. Uten egentlig å ha noen grunn, annet enn at de fortjener det. Og når slike flotte mennesker har bursdag(takk Facebook!), ja da heiv jeg meg rundt og fikk laget det kortet jeg har tenkt på en stund.
Motiv: Mo Manning farget med copics
Bakgrunn: laget med distress oxide, bakgrunnsstempel fra Aal & Create og 49 Market
Tekststempel: Kaboks
Tekstdies: Papirdesign 
Mønsterark: Panduro 

Bakgrunnen er laget med Oxide, og mønsteret laget jeg med å spraye litt vann på bakgrunnsstempelet. Ble stilig effekt. En teknikk jeg så i går på scrap og snap. Ville kanskje blitt enda tydeligere med litt mørkere oxide, men jeg har merkelig lite lilla eller rosa stempelputer! 

Ingen kommentarer: