torsdag 16. januar 2020

årets første julekort

Jeg er med på en vennskapelig utfordring der jeg skal lage et julekort og et bursdagskort i måneden hele året. Studier er påbegynt igjen, så jeg får ikke hatt samme frekvens som i jula. Men jeg har i alle fall fått laget et julekort!
Motiv : Lily of the Valley farget med Copics
Papir: Papirdesign 
Dies: Papirdesign og Spellbinder
Stempel: Papirdesign 

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Papirdesign sin januarutfordring: http://papirdesign.blogspot.com/2020/01/utfordring-for-januar-bruk-charms.html?m=1
Det er tre charms på, selv om jeg har tatt vekk ringen på to av de. 

3 kommentarer:

Mette sa...

Så fint julekort du har laget! Takk for ditt bidrag til Papirdesign!

Klem Mette

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi sa...

Herlige James! Tusen takk for bidrag til Papirdesigns januarutfordring! :-)
Klem fra Heidi