søndag 17. november 2019

Sørlandsscrappen

Huff, brått ble det lite liv i bloggen igjen. Men NÅ etter å ha vært på Sørlandsscrappen i helga, der jeg kun har laget kort, så var det så innmari gøy, at jeg må få litt liv i både kortlaging og bloggen igjen! Etter å ha møtt en tidligere kollega av meg, som veldig gjerne ville kjøpe kort av meg, så har jeg fått laget 6 kort denne uka.

Det var fryktelig uvant å skulle jobbe med så lite format og uten bilder. Jeg fant fram mine promarkere. Og det var jo så gøy å fargelegge! Men så har jeg jo fått tak i et veldig nydelig stempel som er gøy å fargelegge også!

Jeg har laget et lite kort her hjemme, måtte teste en dies.

Jeg fikk laget to av kortene i bestilling på torsdag.

Resten laget jeg på treffet. Jeg syns de tok veldig lang tid å lage, men det skyldes nok at det er uvant.




Jeg var på en workshop og et kurs med Olga Heldwein. So inspiring!!! Jeg må nok begynne å se på henne på YouTube. For en sprudlende, morsom og inspirerende dame! Litt gøy med hennes "kulturkræsj", hun reiser over hele verden og holder kurs. Vi i Norge, og Skandinavia, er visst veldig stille og forsiktige på kurs i forhold til andre steder i verden.

I går lagde jeg denne tagen med shaker i tre.

Og i dag har jeg laget denne julekula! Den er riktignok ikke helt ferdig montert. Jeg skal være helt sikker på at den er tørr, så det ikke blir mugg inni der. Utrolig gøy teknikk! Og jeg ble kjempefornøyd!

Jeg syns jeg ikke laget så mye, men her er det samlet. Ble jo litt likevel!

Nå som jeg har kjøpt meg "noen" copics, så blir det nok en del fargelegging framover, og jeg må jo bruke trykkene, så da må jeg lage kort også! Eller begynne å bruke trykkene i albumene til guttene mine. Jeg skal prøve å bli flinkere til å blogge også. Jeg lover!

Ingen kommentarer: