søndag 18. mars 2012

60 års bryllupsdag

Mine besteforeldre har snart vært gift i 60 år. Selv om jeg ikke får deltatt på feiringa, så har jeg laget en liten kurv til de, som jeg skal fylle med nøtter og tørka frukt. Håper de vil like den! Jeg laget den på Hobbyhimmelen sitt treff på fredag. Det var gøy å lage denne!

Teksten er bare så nydelig, og passet veldig godt til jubilantene! Men jeg husker ikke hvem som har laget det, for fikk låne stempelet av Henriette, og glemte å spørre. Men noe sier meg at det er kort og godt. 


3 kommentarer:

Helen sa...

Råfin Elisabeth :D
Tenker de blir glade for den ja :D

Linda sa...

Hei Elisabeth!
Kjempelekker korg du har laga, papirene passa veldig fint til denne. Har ikkje fått med meg at Hobbyhimmelen har starta med treff igjen. Kor ofte er det? Har ikkje sett noken plass at dei har reklamert for det. Har forresten noko i bloggen min som eg vil gi til deg. Håper du vil ta imot. Ha ein fin torsdagskveld og helg. Klem Linda. :)

*marion* sa...

Så utrolig fin kurv da , nydelige farger og pynt
Marion