tirsdag 16. august 2011

Konfirmasjonskort

Catharina sendte meg en utfordring der jeg skulle kombinere 3 utfordringer, og jeg heiv meg med! Det gjorde også Catrine! Vi skal legge ut kortene samtidig, og se på de ulike kortene!
Høsten er konfirmasjonstid, og bare å gi et kort med penger er litt kjedelig. Så når konfirmanten ønsker seg penger til golfutstyr, så blir kortet slik(pengene skal surres rundt køllene):






Elisabeth Skjørvold Jæger, Nodeland
http://elisabethsj.blogspot.com/
Størrelse: 3 x 3 tommer
Blekk: Memories - black
Stempler: Northstar Stamps
Papir: Bazzill - brun, grønn og hvit
Annet: forskjellige brads og charms i metall, knapper med golfmotiv. Selvlagde golfkøller av cernit og ståltråd.
Teknikker: kortet er brettet etter egenlaget mal, skåret ut med E-craft.
Andre ting: Noen kanter er svertet med blekk.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer: 

7 kommentarer:

Catrine sa...

Knallstilig kort.. :)

Inger-g sa...

Kjempestilig! :-)

Kristin sa...

Vanvittig kult!!! :D
Det gjør seg virkelig på et gavebord, og kommer nok til å høste mange flotte kommentarer! Veldig bra jobba, altså! :D

Kari sa...

Så stilig!Tenker den blir populær på gavebordet!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!

Klem,Kari :)

Gro sa...

Så kuul!
Så fint at du vil delta hos Sukkersøtt denne uka, og lykke til!
Klem fra Gro

Marianne sa...

Noe sååå kreativt, og fantastisk stilig!!!
Et stort WOW fra meg!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

Dorte sa...

Tillykke med din gevinst.
klem fra Dorte