onsdag 8. juni 2011

Babykort og bursdagskort

I langhelga var Catharina på besøk. Da satt vi i kroken min hver kveld og koste oss! Jeg lagde to LO'er til Sindre(har nå laget nærmere 60!), men fikk også laget en del kort. Jeg vil gjerne komme ajour med bildene, men det trengs jo noen kort av og til! Det er en del i vår krets som skal ha små, så da trenger jeg en del slike kort, samt at Sindre snart blir ett år. Og da blir jo mange rundt han også ett år, og jeg trenger noen bursdagskort.

Jeg har kjøpt en del Tatty Teddy stempler, og jeg ELSKER disse! De er så greie å fargelegge! Jeg har endret litt på måten jeg bruker tusjene, og da går det så mye bedre! Tidligere gikk jeg fra lyst til mørkt, mens jeg nå går fra mørkt til lyst. Da blander fargene seg mye bedre. Og det er så gøy å fargelegge igjen! Så nå har jeg trykket opp masse trykk av bjørnen, som jeg kan ta med meg på tur i helga.
Her er kortene:
 Motiv: Housemouse, farget med promarkere
Tekst: Papirgleder 
 Motiv: Tatty Teddy, farget med kritt
Tekst: Papirgleder 
 Motiv: Tatty Teddy, farget med kritt
Tekst: Papirgleder

 Motiv: Forever Friends, farget med promarkere
Tekst: Papirgleder 
Motiv: Tatty Teddy, farget med promarkere
Tekst: North Star Stamps

1 kommentar:

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Disse kortene ble veldig flotte! Du har så absolutt ikke glemt bort kortkunstene dine!

Det var kjempekos å sitte sammen med deg igjen sånn! Det må vi få til igjen en gang i overkommelig fremtid ;)