mandag 3. august 2009

Feriekort, og treff på Hobbyhimmelen

To uker på ferie, men fikk da laget to kort! Hehe... Her kommer de:
 
Motiv: Imaginisc
Tekst: Stempelglede
Ark: Majas design

Tekst: North Star Stamps
Ark: Majas design


Avsluttet ferien med å dra på Hobbyhimmelens stortreff både fredag og lørdag. Der fikk jeg laget 6 kort og en kalender(som jeg glemte igjen på Hobbyhimmelen...).

Motiv: Inkadinkado, stemplet med distress dratt utover med vannpensel
Tekst: Stempelglede


Tekst og motiv: North Star Stamps, farget med promarkere


Tekst og motiv: North Star Stamps, farget med promarkere


Tekst og motiv: North Star Stamps, farget med MCP teknikk
Ark: Maja design


Motiv: Whipper Snapper, farget med MCP teknikk
Tekst: Stempelglede


Tekst og motiv: North Star Stamps

Det var utrolig hyggelig på treff!!! Skulle gjerne ha holdt lenger enn jeg gjorde på fredagen, men det tar på å kjøre fra Hønefoss samme dag!! Neste gang det blir overnatting, så skal jeg gjøre det!!! Også må jeg huske å gå innom og hente kalenderen min... Hehe... 

Ingen kommentarer: