mandag 23. mars 2020

Påskekort

For en stund tilbake fikk jeg bestilling på fem påskekort, og så en til på to. Så nå har jeg fått laget alle disse. Her kommer de.
Kort nr 1:
Motiv: Gerda Steiner, farget med copics
Dies: Spellbinders 
Tekststempel: North star stamp
Ark: pion

Kort 2:
Motiv: Whimsy stamp farget med copics
Dies: Spellbinders
Tekststempel:  North star stamp 
Ark: Simple stories

Kort 3:
Motiv: Whimsy stamp farget med copics
Dies: Spellbinders
Ark: Simple stories 

Kort 4:
Motiv: Di's digital farget med copics
Dies: Spellbinders 
Ark: Simple stories 
Stempel:  Stampers anonymous 

Kort 5:
Motiv: 7 Kids craft store - sweet november farget med copics
Ark: Simple stories 
Stempel: Stampers anonymous 
Dies: Spellbinders 

Kort 6:
Motiv: Whimsy stamp farget med copics
Stempel: North star stamp og Stampers anonymous 
Ark: simple stories og egenlaget bakgrunn med distress oxide

Kort 7:
Motiv: Gerda Steiner farget med copics
Ark: Simple stories 
Stempel: North star stamps 

I disse Corona-tider er det godt å ha noe å kose meg med! Jeg fargelegger litt hver dag. Men dagene går med til ungene. Jeg har gjort ferdig en stor oppgave til studiene, så nå kan jeg gjøre litt annet med studiene. Det er godt! Men det er ungene og deres hjemmeskole som opptar mest tid. 

Ingen kommentarer: