mandag 6. desember 2010

Julekort 3 og 4

Ja, da er det desember, og min julekortproduksjon går tregt i år også! Men jeg nærmer meg de kortene jeg trenger til familien, om jeg tar i bruk de kortene som jeg aldri hadde overskudd til å få sendt i fjor. Men i år ligger den "årsaken" på gulvet og koser seg i stedet for i magen, og jeg får faktisk gjort litt! Selv om noe av det ikke blir publisert her(vil ikke dele gutten min med alle, håper det er forståelig!).
Men nå er jeg ferdig med årets hjemmelagde julegaver, så da får jeg sette fullt gir på å få laget julekort! SÅ kanskje noen flere enn bare familie får kort?

Her er i alle fall to kort jeg fikk laget på Hobbyhimmelen på fredag:
Stempel: North Star Stamps
Utklipp er gjort med E-craft!!! (GENIAL!!)

Stempel: North Star Stamps
Utklipp er gjort med E-craft!!! (nevnte jeg at den er GENIAL!!)

Ingen kommentarer: