onsdag 26. mai 2010

Bursdagskort

Hurra! Endelig et kort igjen! Jeg ville egentlig lage et kort etter en skisse til en konkurranse dagen etter at jeg hadde vært på treff på Hobbyhimmelen. Men da skulle Jørgen male lista over plassen min. Og siden det er oljemaling, skal ikke jeg være i det rommet på en god stund, så da ble det ikke noe av! 

Men her er kortet, som jeg laget i kveld istedet: 

Motivet har jeg lånt av Kristin:  Darby fra C.C Designs farget med distress. TAKK for din tålmodighet med å lære meg å male med distress! 
Tekst fra North Star Stamps

Her er skissen jeg gikk ut i fra, på Sketchy colors

5 kommentarer:

Kristin sa...

Det ble jo kjempe flott, Elisabeth! :D
Også passet det jo supert i fargene til kortet! :D

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Nydelig kort!
Godt å se at du har fått laget litt kort igjen ;)

Dorte sa...

Hej! Godt at se der er gang i dig og dine kort igen. Det tyder på et vist overskud. Flot kort du har lavet, dejligt motiv og farvevalg, du er da ikke nybegynder med distress??
Tak for dine hyggelige kommentarer hos mig, det varmer. Har linker til dryssevis af udfordringer-egentlig for mange- som jeg har plukket her og der. Bruger AL for meget tid på dette, men er lidt "handicappet" for tiden. Så alternativet blir at støvsuge eller andre stille sysler. Og da ved jeg nok hvad jeg foretrækker!
Nyd dagen.
kh Dorte

Dorte sa...

Hvorfor kan man ikke bli` "follower"
hos dig??

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Man kan følge hos meg... Skal sjekke det... Koselig med kommentar Dorte!
er nok nybegynner med distress... Har hatt det lenge, men føler ikke at jeg får det til skikkelig.