tirsdag 14. april 2009

Påskeutfordringer

Jeg etterlyste påskeutfordring på Ruberstamps forumet, allierte meg med søstern så hun sendte meg dagens på sms, siden jeg var på hytte uten Internett. Hadde med meg utstyr og greier, men fikk jeg laget noen? NEIDA! Så i dag har jeg da laget to kort.

Det første er et clean and simple kort(CAS-kort).
 
Motiv: Whippersnapper, farget med promarkere
Tekst: NorthStarStamps

Det andre kortet er et konfirmasjonskort i bretteteknikk. Min kusine skal konfirmeres, og ønsker seg penger til en klarinett. Tanken bak denne gaven er en klarinettkoffert, med bilde av en liten klarinett, som forhåpentligvis vokser seg stor med hjelp av vårt lille bidrag.



Stempler: Konfirmasjonsplata til NorthStarStamps
Alfabet: Rollerskate og Washington

1 kommentar:

Kristin sa...

Kjempe tøft med konfirmasjonsgaven! :D Tenker den blir satt pris på! ;)