søndag 26. oktober 2008

Julekort del 3

Etter to ukers tørke og minimalt med overskudd, har jeg i dag fått laget 5 kort! SÅ nå er jeg forhåpentligvis tilbake på sporet igjen!






Jeg har totalt forelsket meg i Kort i hodet sitt stempel om julen! Det er bare så nydelig, og en flott påminner om hva julen EGENTLIG dreier seg om, istedet for alt pakkemas og annet kommersielt! 
På de to siste har jeg brukt mye vannmerke og gjennomsiktig embossing. Fant ut at det ble veldig virkningsfullt.... Regner med å lage en del av disse i ulike varianter for salg på jobb... Tar jo litt tid, selv om de er enkle! Og likevel nokså fine(etter min mening da... )
Er ikke like fornøyd med kort tre og fire, men det var før det løsna i kveld, så hva gjør man ikke for å komme seg over ei tørke??

2 kommentarer:

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Flotte kort søstern :)

Ser det er flere stempler som har funnet veien til deg i det siste...

Lene sa...

Det stemplet om julen var kjempe fint! Hvor har du kjøpt det?