lørdag 12. juli 2008

Kveldens kort

I kveld har jeg vært så heldig å ha ei venninne på besøk, og vi har laget kort!
Fikk vite i dag at fetteren til min mann skal gifte seg, og da måtte det jo bli et nytt kort, selv om jeg har en del liggende til den anledning... Slik ble det i alle fall:


Og siden jeg alltid lager noe ut av innsiden også, og ble så fornøyd med denne, så tar jeg med innsiden også.


Kortet er bare svertet med stempelpute og limt sammen. Også måtte jeg jo prøve den nye QK diesen min med puslespill. Syns det passet litt til et bryllupskort også - det er jo to liv som "pusles" sammen...

5 kommentarer:

Marianne sa...

Nyyydelig og litt annerledes bryllupskort, både utenpå og inni!!

Har du lagt merke til alle bryllupskortene jeg har laget? Ikke? Jeg KLARER IKKE å lage bryllupskort!! Kusina mi giftet seg i sommer, og kortet hennes ble jeg så fornøyd med at jeg IKKE har lagt det ut noen plass.Sukk.

Puslespillbrikkene passet kjempefint synes jeg! Jeg har også sånne, og liker dem godt, men synes de er vanskelige å bruke allikevel.

Har forresten noen tomme qk-esker. De er dine hvis du vil ha dem:)

Sivic sa...

Kjempefine kort du lager og så likte jeg kommentaren din om to liv som pusles sammen : )

Gratulerer med ny blogg du også, kjempefin "Eltana" : )
He,he, stusset litt da du bare skrev Elisabeth, men fant ut av det etter hvert : )
Ha en riktig fin sommer, og lykke til med videre blogging !!

Unni sa...

Så mye flott der var her... Skikkelig fine kort, ekser og alt... Nydelig...

Ønsker deg ei go helg som kommer og kos deg i bryllupet til søsteren din...

Klem Unni

Tonje sa...

Så mange fine kort du har laget! Kjekt å se at det er andre kortlagere som også spiller i korps....:)

Tone Eline sa...

det kortet var skikkelig stilig :)